De afgelopen 9 maanden hebben de website bezoekers van www.hoekstraenvaneck.nl, bij wijze van experiment, kennis kunnen maken met een nieuwe contactvorm; live chat! Zeven dagen per week kunnen websitebezoekers tot elf uur 's avonds hun zaken direct regelen via een chat met een persoonlijke web-assistent.
Voor u beschikbaar als u dat wilt!
"De introductie van de nieuwe dienst komt voort uit een analyse van het gedrag van onze websitebezoekers. Bijna 60% van alle bezoeken zijn 's avonds en in het weekend. Men wil op de meest uiteenlopende tijdstippen informatie opvragen. Nu is er altijd iemand op onze website aanwezig die vragen kan beantwoorden, een afspraak kan regelen of kan helpen in de navigatie", licht Eric Bond, directeur Hoekstra & van Eck toe.
Alle websitebezoekers begroet
Gemiddeld 2 op de 100 bezoeker gaat een chat aan. Naar verwachting zal dit aantal alleen maar groeien. "De dienst is nu nog relatief onbekend", aldus Eric Bond. "Daarom begroeten wij nu standaard alle websitebezoekers en nodigen wij hen uit een chat aan te gaan."
Innovatieve makelaar
"Iedereen weet dat het een lastige tijd is voor woningverkopers. Dat wij nu chat inzetten wordt door onze opdrachtgevers zeer gewaardeerd. Het is voor hen een signaal dat wij, in deze toch moeilijke tijd, alle mogelijke instrumenten inzetten om potentiële kopers te benaderen, aldus Eric Bond. Bovendien vinden wij het belangrijk om ook tijdens deze moeilijke tijd te blijven vernieuwen".
De reacties waren zonder uitzondering positief
"Het is fantastisch om te ervaren hoe onze websitebezoekers deze nieuwe dienstverlening ervaren, zo kregen wij ondermeer de volgende reacties":
Rogier: "Bij deze alvast mijn complimenten dat dit toch een uniek systeem is hoe jullie mensen te woord staan"
Jacqueline: “Is dit echt? Het moet niet gekker worden!”
Ed: "Wel super service dit, ik dacht eigenlijk dat het een computer was die mij aansprak"
Fred: "Bedankt voor de service, even wennen. Ik dacht eerst: "daar hebben we een standaard popup". Maar het voelt erg persoonlijk en luxe aan"
De positieve waardering van onze bezoekers en klanten heeft ons dan ook doen besluiten om ook in de toekomst chat in te blijven zetten op onze website.